AnasayfaPortalliAramaÜye ListesiKayıt OlGiriş yapKullanıcı GruplarıSSS

Paylaş | 
 

 Aşk Nedir??

Aşağa gitmek 
Sayfaya git : Önceki  1, 2, 3, 4, 5  Sonraki
YazarMesaj
Misafir
Misafir
avatar


MesajKonu: Geri: Aşk Nedir??   Cuma Ağus. 24, 2007 8:39 pm

ulenn varya hep ben bu utangaçlığımdan kaybediom ya da reddedilme korkusundan Sad
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Callistorm
Forum Şerifi
Forum Şerifi
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 1473
Yaş : 28
Dinlediğim Tür : Alternative rock
Yüzde kaç RockLOG\'luyum :
100 / 100100 / 100

Kayıt tarihi : 07/08/07

MesajKonu: Geri: Aşk Nedir??   Cuma Ağus. 24, 2007 8:43 pm

abi durum nedir sosyal statü mü. sevgilisimi var yoksa .sadece çekingenlik mi ??

aynı arkadaş çevresindemisinis. o daha sosyal de. sen daha yalnız bi tip misin.??

sen bana söyle ben bütün olasılıkları değerlendirir sana ne yapman gerektiğini söylerim kendimle başbaşa kalınca her yönlü düşünür oldum
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.rockvelog.com
Misafir
Misafir
avatar


MesajKonu: Geri: Aşk Nedir??   Cuma Ağus. 24, 2007 8:45 pm

abi şunu söliyim sosyal açıdan benim ondan aşşa kalır yanım yok hatta karşılaştırırsak ben sada sosyalim ama mesele şuki çekingenlik bi de red korkusu şu ana kadar reddedilmedim ama ya edilirsem die kimseye kolay kolay ondan hoşlandığımı söleyemem ya da çıkma teklif edemem gelde çöz bunu psikoloğum Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Callistorm
Forum Şerifi
Forum Şerifi
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 1473
Yaş : 28
Dinlediğim Tür : Alternative rock
Yüzde kaç RockLOG\'luyum :
100 / 100100 / 100

Kayıt tarihi : 07/08/07

MesajKonu: Geri: Aşk Nedir??   Cuma Ağus. 24, 2007 8:52 pm

şu bi tanışıklığınıs varmı (arkadaşlık/ortamda azar azar muhabbet şekli) diyalog ne durumda şu anda
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.rockvelog.com
Misafir
Misafir
avatar


MesajKonu: Geri: Aşk Nedir??   Cuma Ağus. 24, 2007 8:55 pm

diyalog 0
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Callistorm
Forum Şerifi
Forum Şerifi
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 1473
Yaş : 28
Dinlediğim Tür : Alternative rock
Yüzde kaç RockLOG\'luyum :
100 / 100100 / 100

Kayıt tarihi : 07/08/07

MesajKonu: Geri: Aşk Nedir??   Cuma Ağus. 24, 2007 8:56 pm

ohho hiç tanışıklık yohk mu ??
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.rockvelog.com
Misafir
Misafir
avatar


MesajKonu: Geri: Aşk Nedir??   Cuma Ağus. 24, 2007 8:57 pm

yok diyelim napcaz???
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Callistorm
Forum Şerifi
Forum Şerifi
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 1473
Yaş : 28
Dinlediğim Tür : Alternative rock
Yüzde kaç RockLOG\'luyum :
100 / 100100 / 100

Kayıt tarihi : 07/08/07

MesajKonu: Geri: Aşk Nedir??   Cuma Ağus. 24, 2007 9:02 pm

öle olmas eğer redd ederse artık ömür billah konuşamassın önce tanışıcan arkadaş cevresine giricen arkadaş cemberinde en yakın cember olan birinci cembere giricen artık konusmadığın iltişmediğin gördüğünde selamlaşmadığın gün olmıcak ondan sonra her gün duygu durumlarını özel hayatındaki çalkantıları koolican ve uygun anda teklif değil giderek ewtkisini arttıran bir elektiriklenme oluşturucan pozitif olursa devam yoksa bir iki gün iletişim azaltır sonra nerdeydin yaws dediğinde meşgıldum der sevdiğin kısa arkadaş olarak yakın olmaya dvm edersin !!!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.rockvelog.com
Misafir
Misafir
avatar


MesajKonu: Geri: Aşk Nedir??   Cuma Ağus. 24, 2007 9:04 pm

abi napim illa aşık olmak için tanımak mı lazım ??
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Callistorm
Forum Şerifi
Forum Şerifi
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 1473
Yaş : 28
Dinlediğim Tür : Alternative rock
Yüzde kaç RockLOG\'luyum :
100 / 100100 / 100

Kayıt tarihi : 07/08/07

MesajKonu: Geri: Aşk Nedir??   Cuma Ağus. 24, 2007 9:07 pm

öle zonk die karşına çıkan bi adam sana teklif yapsaydı sen ne düşünürdün peki sen kimsin yaws demesmidin ben öle düşünüorum valla sende bi düşün
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.rockvelog.com
Misafir
Misafir
avatar


MesajKonu: Geri: Aşk Nedir??   Cuma Ağus. 24, 2007 9:09 pm

öle tabi ama bu yüzden de ilk görüşte aşık olduğun birine kayıtsız kalamazsın illa hemen teklif etme değil ama ne diyim bi yolu olmalı muhabbet kurmanın....
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Callistorm
Forum Şerifi
Forum Şerifi
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 1473
Yaş : 28
Dinlediğim Tür : Alternative rock
Yüzde kaç RockLOG\'luyum :
100 / 100100 / 100

Kayıt tarihi : 07/08/07

MesajKonu: Geri: Aşk Nedir??   Cuma Ağus. 24, 2007 9:10 pm

çevresine sokul çokmu izole bir çevresi var bu kısın
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.rockvelog.com
Misafir
Misafir
avatar


MesajKonu: Geri: Aşk Nedir??   Cuma Ağus. 24, 2007 9:11 pm

abi nasıl sokuliyim ya hiç tanımıom mesela ....
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Callistorm
Forum Şerifi
Forum Şerifi
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 1473
Yaş : 28
Dinlediğim Tür : Alternative rock
Yüzde kaç RockLOG\'luyum :
100 / 100100 / 100

Kayıt tarihi : 07/08/07

MesajKonu: Geri: Aşk Nedir??   Cuma Ağus. 24, 2007 9:15 pm

direk onunla değil önce çevresine dahil ol yüzün aşina olsun

ben sevdiğim kısın kardeşini casus etmiştim
kendime can abi can abi diye peşimdeydi ama yetmedi o ayrı mesele

ben kıza saklambaç. oynarlarken bis de oynayalım diye yaklaşmıştım sen yanında bi arkadaşın daha varken (mesela bara fln gidiceklerini duyucak kadar yakınlarında dur)bisde gelelimmi fln de:P
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.rockvelog.com
Misafir
Misafir
avatar


MesajKonu: Geri: Aşk Nedir??   Cuma Ağus. 24, 2007 9:19 pm

iyi tmm denerim Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Callistorm
Forum Şerifi
Forum Şerifi
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 1473
Yaş : 28
Dinlediğim Tür : Alternative rock
Yüzde kaç RockLOG\'luyum :
100 / 100100 / 100

Kayıt tarihi : 07/08/07

MesajKonu: Geri: Aşk Nedir??   Cuma Ağus. 24, 2007 9:21 pm

yarı şaka konusuom ben sen gene bildiiini yap
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.rockvelog.com
Misafir
Misafir
avatar


MesajKonu: Geri: Aşk Nedir??   Cuma Ağus. 24, 2007 9:22 pm

amann boşver ya bakarız bi zamanı gelsin Very Happy:P
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Callistorm
Forum Şerifi
Forum Şerifi
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 1473
Yaş : 28
Dinlediğim Tür : Alternative rock
Yüzde kaç RockLOG\'luyum :
100 / 100100 / 100

Kayıt tarihi : 07/08/07

MesajKonu: Geri: Aşk Nedir??   Cuma Ağus. 24, 2007 9:37 pm

__d£rya__ demiş ki:
ya ne biliim belki inanmamak bnmki belkide henüz o duygu yaşamamış olmanın verdiği bişi..bende blmiorum walla....
hiç yaşamadıysan tabi anlayamazsın ben kendimi bildim bileli yakınımdaki en güzel insana göz koyma yoluyla sonradan olgunlaşarak aşk duygusunu yaşadım
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.rockvelog.com
_Masterpiece_
Kocaaa RockLOG'lu
Kocaaa RockLOG'lu
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 668
Location : There There...
Yüzde kaç RockLOG\'luyum :
100 / 100100 / 100

Kayıt tarihi : 11/08/07

MesajKonu: Geri: Aşk Nedir??   Cuma Ağus. 24, 2007 9:54 pm

erkek olsaydım belki bende yaşamış olabilirdim o duyguyu çünkü bazı şeylerden çekinmezdim ve karşımdakine duygularımı ifade edip bişiler yaşama fırsatı yaratabilirdim.....
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Misafir
Misafir
avatar


MesajKonu: Geri: Aşk Nedir??   Cuma Ağus. 24, 2007 11:55 pm

__d£rya__ demiş ki:
erkek olsaydım belki bende yaşamış olabilirdim o duyguyu çünkü bazı şeylerden çekinmezdim ve karşımdakine duygularımı ifade edip bişiler yaşama fırsatı yaratabilirdim.....

nie böle düşünüosunki sanki erkekler şappadap karşısındakine söleyebilio mu duygularını....????!!??
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Misafir
Misafir
avatar


MesajKonu: Geri: Aşk Nedir??   C.tesi Ağus. 25, 2007 6:04 am

Aşk DEdiin belirli bi yaş altında ise boşuna kontor kaybı belirli bi yaş üzerindeyse evlilik anlaşması..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Misafir
Misafir
avatar


MesajKonu: Geri: Aşk Nedir??   C.tesi Ağus. 25, 2007 9:53 am

ask = osuruk( ilk once kokar kendını bellı edr we ardından hemen sonra yok olup gıder )
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
_Masterpiece_
Kocaaa RockLOG'lu
Kocaaa RockLOG'lu
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 668
Location : There There...
Yüzde kaç RockLOG\'luyum :
100 / 100100 / 100

Kayıt tarihi : 11/08/07

MesajKonu: Geri: Aşk Nedir??   C.tesi Ağus. 25, 2007 11:46 am

ReD_MetaL demiş ki:
__d£rya__ demiş ki:
erkek olsaydım belki bende yaşamış olabilirdim o duyguyu çünkü bazı şeylerden çekinmezdim ve karşımdakine duygularımı ifade edip bişiler yaşama fırsatı yaratabilirdim.....

nie böle düşünüosunki sanki erkekler şappadap karşısındakine söleyebilio mu duygularını....????!!??

walla söliyemeyenler nadir oluyo bnm gördüğüm kadarıyla...şahsen ben erkek olsaydım hiç bişiden çekinmez çıkar dobra dobra duygularımı sölerdim sonunda reddedilceğimi bilsem bile sölerdim..hem ztn aşk karşındakinin seni sevmeme ihtimalini göze alarak yaşanılan bi duygu değilmidir....
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Misafir
Misafir
avatar


MesajKonu: Geri: Aşk Nedir??   C.tesi Ağus. 25, 2007 2:48 pm

ama herkıs senin gibi demio işte bide işin orası var..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Misafir
Misafir
avatar


MesajKonu: Geri: Aşk Nedir??   C.tesi Ağus. 25, 2007 3:59 pm

__d£rya__ demiş ki:
ReD_MetaL demiş ki:
__d£rya__ demiş ki:
erkek olsaydım belki bende yaşamış olabilirdim o duyguyu çünkü bazı şeylerden çekinmezdim ve karşımdakine duygularımı ifade edip bişiler yaşama fırsatı yaratabilirdim.....

nie böle düşünüosunki sanki erkekler şappadap karşısındakine söleyebilio mu duygularını....????!!??

walla söliyemeyenler nadir oluyo bnm gördüğüm kadarıyla...şahsen ben erkek olsaydım hiç bişiden çekinmez çıkar dobra dobra duygularımı sölerdim sonunda reddedilceğimi bilsem bile sölerdim..hem ztn aşk karşındakinin seni sevmeme ihtimalini göze alarak yaşanılan bi duygu değilmidir....

peki ozmn seni engelleyen kız olman mı ne yani sorun gene söleyebilirsin... açıkcası ben öle herkese duygularımı açıkca söleyebilen biri değilimdir ne kadar aşık olursam oliyim çok çekingenimdir ama bence burda kız erkek ayrı mı olmaz ne yani erkekler yüzsüz de kızlar çok mu ağır başlı ??!!?
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Aşk Nedir??
Sayfa başına dön 
3 sayfadaki 5 sayfasıSayfaya git : Önceki  1, 2, 3, 4, 5  Sonraki
 Similar topics
-
» Evvabin namazı nedir, nasıl kılınır?
» Yoqa Nedir ?

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
 :: Serbest Kürsü :: Aşk-Meşk,Terk-i Firar-
Buraya geçin: